30 října, 2011

Dopis z bříška (březen 2011)

Moje milé (budoucí) babičky a tetičky,

tak mě dneska zase doktor lustroval ultrazvukem a já si teda řekl, že Vám o tom musím napsat.

Ťukal na mě, ať se prý trošku vyděsím a tolik sebou nehážu, aby mne mohl udělat fotku pro tatínka.

Maminka se smála, že prý s sebou pořád melu, že jsem neposeda (to teprve uvidí).

Musím Vám říct, že rostu jako z vody, ještě milimetr a budu mít celých šest centimetrů. Mám dvě ruce, které si pořád strkám do pusy a za hlavu a vůbec s nimi pořád cvičím a taky mám dvě nohy. Tatínek chce, abych byl fotbalista, takže pořád cvičím a kopu s nimi. Místo balonu tu mám pupeční šňůru, a tak kopu do ní. Tatínek mamince předevčírem zrovna radil, ať spolkne nějaký menší míček, abych se tu nenudil.. možná by  to nebylo od věci, vyřiďte to mamince.

Taky pan doktor mamince ukazoval, jak mi roste páteř a jak vypadá hlavička, jo a taky mi byl vidět nos, což prý je správně a vše nasvědčuje tomu, že země bude zdravé miminko. Ale vydržte, já tu ještě pár týdnů zůstanu, abych trošku povyrostl.

To, co Vám teď napíšu sice doktor neviděl, ale co bych Vám nevyprávěl, když už píšu. Krom toho, že si cucám prsty taky polykám plodovou vodu a představte si JÁ už umím čůrat!

Vyřiďte mamince, že má chodit cvičit a je v pohodě, abych rostl  a mohl být už brzy s Vámi.

Mějte se na tom světě všichni pěkně a příště Vám prozradím, jestli ze mě bude fotbalista nebo baletka :-)

tak ahóóóóóój, Váš skřítek :-)

Žádné komentáře: