03 listopadu, 2011

deky

První deka, kterou jsem šila v roce 2005 rodičům k vánocům. Trvala mi tři měsíce, protože jsem tenkrát s šitím začínala.



Další deku jsem šila v roce 2006 kamarádce jako svatební dar. Fotka je špatná, ale lepší bohužel nemám.



Z toho roku pochazí i kostlivec, který skončil topem. Jeden blog mi uprostřed ujel a celou deku zkrabatil a já jsem se nikdy nedostala k tomu, abych ho rozpárala, zpět sešila a deku zkompletovala. Uvidím, jestli se k ní ještě někdy vrátím, přeci jen už je to pár let :-)



V roce 2008 jsem ušila deku do obývacího pokoje, tato deka mi natolik přirostla k srdci, že ji tahám všude s sebou.



V roce 2010 jsem šila deku na přání kolegyně z práce. Byla dárkem k osmnáctým narozeninám její dceři.



V únoru jsem se na Marině zapojila do projektu Půlhodinová deka a vznikl tak dárek pro mého muže k narozeninám.



Předposledním výtvorem z této oblasti je deka, kterou jsem šila pro kamarády jako svatební dar letos v létě. Díky znalostem, které jsem získala díky Bellet se deka šila parádně a moc mě bavila.



A na závěr deka pro našeho Marečka.

2 komentáře:

Ajka řekl(a)...

teda ty jich máš.... jedna kráska vedle druhé....

AMA_tér řekl(a)...

krásné deky, první a poslední u mě vede...