08 listopadu, 2011

Zásobník na plínky

Ještě než se Mareček narodil, ušila jsem zásobník na plínky. Inspirovala jsem se na webu a vršek jsem okoukala v zářijové Marině.

Šikmý proužek, který lemuje "vchod" je kupovaný a to modré, co dole vykukuje je dno. Plínky jsou příliš těžké (přitom je dno vyztužené penefolem).

A ještě krátká historka.. Původně jsem chtěla zásobník pověsit na konzoli. Manžel se mě ptal, jestli to unese. S očima v sloup jsem odpověděla, že jsme je přece převrtávali a jsou na silnějších hmoždinkách. Takže jsem zásobník pověsila a začala ho plnit plínkami. Když už jsem ho měla téměř plný, konzole mi spadla na hlavu :-D

Takže teď je zásobník pověšen na polici, kde jsou hmoždinky rovnou tři a nikdy ho neplním víc, jak do poloviny :-))

1 komentář:

Ajka řekl(a)...

ten se ti povedl !!