11 dubna, 2014

100 šťastných dnů - druhá desítka

Některé dny je těžší najít tu chvíli, kdy je člověk opravdu spokojený. Ale nevzdávám se a hledám.
 Je to fajn :-)

Den 11.
Dnes jsme se vypravili na procházku s pesany a moji mamkou s tím, že zkusíme najít jednu cashku. Prošli jsme se slušně, ještě že jsme vzali kočárek. Mám sice puchýř a necítím břicho, ale byla to příjemná procházka s objevením nového zákoutí v lese, kam často chodíme.



Den 12.
Někdy stačí málo. Třeba jen prosluněná neděle, grilování a dětský smích...


Den 13.
Jedna z nejlepších možností, jak trávit nedělní odpoledne...



Den 14.
Malý zázrak


Den 15.
Střípky dnešních radostí. Magnolie (která už brzy rozkvete, nemůžu se dočkat), kafíčko a nová Marina ve schránce.



Den 16.
Mára mi dělá radost denně. Dnes jsem ho na vteřinu nechala samotného na záchodě (předtím jsem ho fotila, protože mi přišel roztomilý), a když jsem se vrátila, musela jsem se smát. Toaleťák byl úplně nový...


Den 17.
Prague Patchwork Meeting, akce na kterou se těším každý rok. Heslo pro letošek - Duše slast, peněženky strast.



Den 18.
Už od odpoledne jsem sama doma. Nevytáhla jsem téměř paty z pracovny... plna nadšení z včerejší výstavy šiju, až se mi kouří od stroje :-))



Den 19.
Neděle, rozkvetlá alej, procházka, loučeňská zmrzlina, spokojené děti...


Den 20.
Po více než roce jsem konečně dobalila knížky v knihovně. Následkem toho ji mám dvoubarevnou, ale věřím, že sluníčko se mi o to postará :-))


Vkládám se zpožděním, takže už brzy bude pokračovat další série.. Jsem zvědavá, jestli vydržím celých 100 dnů..

1 komentář:

Marta Dupkalová řekl(a)...

tak toto je milé ... držím palce, nech vydržíš tú stovku a teším sa na ďalšie šťastné dni :)