11 května, 2014

100 šťastných dnů - třetí desítka

Tak jsem se v poslední době na blog moc nedostala. Už jsem překonala 50 a jedu dál :-) Tady desítka od 21 do 30.

Den 21.
Dnes mě Mára namaloval. Asi prvně i s očima a pusinkou. Jsem to růžové. To druhé je on sám. Na fotce nám domalovává ruce :-))


Den 22.
Dámská jízda. Příjemný večer, sranda, dobroty, módní přehlídka a kino - Dlouhá cesta dolů.


Den 23.
 Nová prostírka v obyváku a bylinkový čaj.


Den 24.
Cirkus. Šťastný den Máry. A když je šťastné dítě, je i maminka.


Den 25.
tak už zase sedím u stroje, potřebovala jsem pár knoflíků a otevřela krabici... Miluju vůni starých knoflíků :-)



Den 26.
Včerejší a dnešní práce dnes dokončena a část předána novému majiteli. Rybářům zdar! 


Den 27.
Prší, tak zase tvoříme. Vodovky teď u nás vedou :-)) Stačí obrys autíčka a Mára maluje sám, takže jsem u toho uklidila špajz, je to blbost, ale mám z toho radost 


Den 28.
 Dnes se musím smát tomu, jak se stále točím kolem tří témat. Mára, šití a jídlo  Ke štěstí mi stačí málo :-))) Tak dnes Mára a zvířátka. Ať jsou živá nebo plyšová, září mu oči. Zvlášť, když se nechají nosit.


Den 29.
Dnes mě po návratu domů čekalo milé překvapení od muže. Posekaná zahrada, což mám fakt ráda :-)))


Den 30.
Večerní relax. Jednou pexeso, povlak na polštář a povlak na válecí pytel. Spokojeně unavená padám do peřin 


Zítra vložím další desítku. 

Žádné komentáře: