11 května, 2014

100 šťastných dnů - dalších deset

Pokračuji v projektu..


31.
prostě jen, že je :-)


Den 32.
dnes nám na zahradě vyrostl "kurníček" radost samozřejmě převeliká. Podíleli jsme se všichni. Já odpoledne úřadovala barvou a štětcem. A to mě baví 

Den 33.
po šesti letech jsem dnes byla překvapena, když jsem zjistila, že můj muž umí plést pomlázky :-)) 


Den 34.
Koledník. Od rána v dobré náladě.


Den 35.
Dnes jsme řádně zabydleli domeček Kdo má židli, bydlí. A kdo má stoleček, svačí  Užívali jsme si 



Den 36.
Přestože to nevypadá, dnešek jsme trávili v Praze. Procházka, lovení kešek, krásné počasí, dort ke kávě .. parádní den 


Den 37.
 Poslední projekt do pokojíčku se konečně přesunul z papíru do fáze rozpracovanosti 


Den 38.
Kluci v akci


Den 39.
Den 39 - Oslava v rodinném kruhu. Prima odpoledne .-)


Den 40.
moji práci strojkem zachránila mamka nůžkami :-)) Mára prokoukl 


 Ještě s jednou desítkou jsem ve skluzu, tak snad brzy dodám :-)

Žádné komentáře: