05 června, 2014

Deka do pokojíčku je hotová

Dlouho jsem plánovala došít Marečkovi do pokojíčku deku, aby měl vše,co jsem si  při objednávání látek vymyslela a mohla se s čistým svědomím pustit do šití druhého pokojíčku. Konečně jsem se do deky pustila, ale pořád jsem tu měla nějaké jiné šití. Při šití deky pro nové mimi v rodině se mě Mára smutně zeptal, jestli bych mu taky deku ušila. Takže jsem sedla ke stroji, vytáhla kostlivce a během dvou dnů deku došila. Jen lem jsem šila ručně 6 hodin. Ale stálo to za to :-)

Takhle to všechno vznikalo, nejprve návrhy na papíru

Potom průběh, který jsem fotila při projektu 100 happy days




A konečně finále






Spokojený majitel :-)


Látky jsem nakupovala u Melluzínky, tímto ji děkuji za vstřícnost a ochotu vždy poradit, když si nejsem jistá odstínem látek.

Žádné komentáře: