14 června, 2014

Rybičkové polštáře

Měla jsem za úkol ušít polštářky, které budou sloužit zároveň jako "mantinely" v hracím koutku dětského pokoje pro jednoho malého skřítka z naší rodiny.

S jeho maminkou jsme vybraly krásné okaté látky od RKF-Splish splash 3, které jsem nakoupila u Melluzínky. Musím zde opět připomenout její velmi osobní přístup a poděkovat, že mi pomohla vybrat nejvíce ladící jednobarevnou látku.

Protože jde o jednoduché polštáře se zapínáním na zip, šla práce rychle od ruky a tak bylo brzy hotovo. Ze zmiňované jednobarevné látky jsem vytvořila mašličky, které slouží k zavěšení polštářků.  

A takhle to dopadlo :-)



Poslední fotka je focená mobilem ten večer, kdy jsem polštáře došila..


Pár centimetrů látky ještě zbylo, takže když ještě budu při síle, vzniknou klukům kloboučky.

V závěru se musím podělit o fotku z dnešní procházky, kdy jsme lovili multikeš. Výprava to byla vtipná, padly na to baterky téměř většiny telefonů :-D
A k naší smůle jsme finálku nenašli, protože tam pár dní před vykáceli les a nebylo tak možné cokoliv najít.

Ale my se pro ni vrátíme, když už jsme si to poctivě vychodili. Jen tak mimochodem, dělalo to 10,5 km. Přípravu na porod mám parádní :-D


2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

jéé ty jsou krásné mohu se zeptat na rozměry těch polštářků?

Niki-Ta řekl(a)...

50 cm x 50 cm