17 února, 2014

Kabelička, sukně a víkend v Beskydech

K Vánocům jsme se švagrovou darovali našim mužům relaxační víkend pro čtyři bez dětí. 
Vybrali jsme wellness hotel Bahenec, který mimochodem mohu jen doporučit. Hotel leží uprostřed kopců, kde lišky dávají dobrou noc a ten klid je tam v dnešní době vážně fascinující.

Než jsme však za tímto krátkým dobrodružstvím vyrazili, chtěla jsem došít kabeličku Crossbody dle Mariny Quilt. Střih jsem si mírně rozšířila, neboť kabelka bude primárně sloužit jako brašna na fotoaparát. 

Protože jsem před odjezdem měla chuť ještě něco rychlého ušít a nechtělo se mi spát, vzala jsem zbytek džínoviny, který po kabelce zbyla a rozstříhala ji do posledního kousíčku. Přidala jsem něco málo hladkého nápletu a vytvořila si sukni, ve které mi bude pohodlně a nebude mě tlačit přes rostoucí břícho. Látky bylo málo, takže jsem nakonec musela náplet použít i na spodní lem, abych z toho neměla ultra mini. Na to, že jsem to střihla relativně od oka a za chvilku měla hotovo se mi sukně zdařila a já v ní strávila téměř celý víkend.

A tady už fotodokumentace:






A tady ještě něco málo z našeho víkendu. Hotel je opravdu moc pěkný, čistý, voňavý. Zazemí wellness je naprosto parádní, výhled z bazénu i jídelny do okolní krajiny byl překrásný a moc jsme si užívali klidu, který zde všude panoval. 

Uprostřed lesa, přímo u silničky vedoucí k hotelu je obora s krásnými kousky :-)

Tady ještě něco málo z procházky.



Páteční (valentýnský) večer jsme dostali jako pozornost kytičku, valentýna neslavíme, ale jako pozornost to bylo milé.



V sobotu jsme se vypravili do Českého Těšína, kde jsme si udělali malou procházku i do polské části města.



Na závěr výletu jsme si dali kávu a mls v kavárně na polské straně města. Tiramisu bylo jedním slovem vynikající.


A pak už následoval relax na hotelu v bazénu, sauně, lázních..  :-)



1 komentář:

Napadnicek řekl(a)...

Krásné šitíčko i pobyt .Český Těšín jsem hned poznala,parkuji tam když jdu do Polského ;-)