28 února, 2014

Látková pexesa

Od neděle se pereme s bacily. Jakmile mi trošku otrnulo, měla jsem chuť začít něco dělat. 
Minulý týden jsme byli na ultrazvuku a už známe pohlaví miminka. Z náhlé radosti, že je konečně jasno jsem vytáhla barvy a začala malovat pokojíček. Fotky zatím nemám, protože jsem doma nenašla papírovou pásku, abych si mohla začistit strany. Takže dokončím, jakmile se dostanu do krámu. Ale. Jestli se doktor seknul, tak mě čeká v létě malování druhé :-) A o tom až příště.

No a protože jsem pak už zase chtěla vzít do ruky něco jiného než štětce a válečky, přemýšlela jsem nad nějakou rychlovkou, kterou bych zvládla během večera (maximálně dvou).

Už asi sto let tu schovávám panel se zvířátky a pořád si říkám, že třeba někdy z něj ušiji pexeso. A tak jsem střihla, dokud je Mára ještě ve věku, kdy to užije.

Všechny čtverečky jsem podložila vlizelínem a zadní stranu ronopastem, aby zůstaly pěkně pevné.
A protože se chystáme gratulovat švagrovi, rozhodla jsem se, že budu šít rovnou dvojmo, abych měla nějakou maličkost pro jejich malého. 

A dost povídání, tady to je:




Mezitím, co jsem zde vkládala fotky a čekala až se načtou, tak jsem brouzdala po netu. Márovi padly očka na hada a teď mě tahá do pracovny, ať ho jdeme ušít.. :-) Včera totiž chvíli tvořil se mnou. Teda spíš mi seděl na klíně a všemožně se snažil na stroji něco namačkat.  Tak schválně, jestli bude další příspěvek hádě :-) Na druhou stranu bych aspoň spotřebovala zbytky.

Přeji Vám pěkný den a díky za návštěvu!

5 komentářů:

Vera řekl(a)...

moc hezke. povedlo se.

Unknown řekl(a)...

Nadhera Verunko

Unknown řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Unknown řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Unknown řekl(a)...

Verunko prosim nevis kde bych sehnala tento panel na pexeso?moc se mi libi ..dekuji