06 února, 2014

Zástěrka pro kuchaře a jablečný koláč

Máru si dnes vzali babička s dědou a já měla chuť vytvořit něco rychlého, co bude hotové, než si pro něj pojedu.
Včera mi s nadšením pomáhal v kuchyni, a protože se u toho pěkně zamazal, slíbila jsem mu, že mu ušiji zástěrku.

Fotila jsem hned, takže za tmy...

Našila jsem si na zástěrku hezkou cedulku handmade, kterou jsem dostala k nějaké objednávce látek. Blbec jsem to pak přežehlila a cedulka se mi trošku srazila, takže lehce stáhla i kapsičku.


A protože jsem se samozřejmě nejvíc těšila na ta zářící očka, vzala jsem zástěrku rovnou k babičce. 
Tohle je jediná fotka, kde není rozmazaný .-)



A abych nezapomněla, minulý týden jsem zkusila recept na nepečený jablečný koláč. Původní recept jsem si upravila takto:
  • 4 větší jablka 
  • 50 g jemného kukuřičného škrobu 
  • 3 lžíce cukru
  • skořice
  • 1 balíček bezlepkových piškotů
  • trochu másla na vymaštění formy
  • nasekané mandle
Pochutnali jsme si, určitě se do toho pustím znovu.





Žádné komentáře: