18 března, 2014

První malování štětcem a falešné bezlepkové tiramisu

Dnešní den už byl zase teplotně přívětivější, takže jsem se vydali ven, ale ze zahrady nás dnes vyhnal déšť, tak mě napadlo, že si zkrátíme odpoledne malováním. Márovi jsem poprvé dala na malování štětce a byl z nich nadšený :-) Chvíli mi trvalo, než jsem vymyslela, do čeho mu dám tempery (vodovky jsem doma nenašla), pak jsem to udělala prostě, ustřihla jsem plastovému balení od vajíček vršek a bylo .-)


 Chvilku jsem od něho odešla a hned na mě volal: "Mami, už poď malovat, je to veiká legace."


Ráno jsme si taky vyráběli sladký mls. Tentokrát bezlepkové falešné tiramisu. 
Koupili jsme Márovi bezlepkové máslové sušenky (styl Bebe), ale nechutnali mu. Minulý týden jsem z normálních Bebe jedla tiramisu u švagrové, takže mě napadlo,že bych to samé mohla vyrobit i Márovi.


Na jednu misku jsem potřebovala:

1 balení bezlepkových sušenek
1 kávu
půl panáka malého rumu (použila jsem Havanu- jiný jsem doma nenašla)
1 smetanu ke šlehání 
1 pomazánkové máslo
cukr
vanilkový cukr

Pomazánkové máslo jsem vyšlehala se smetanou a cukrem. Kávu jsem smíchala s rumem, sušenky v nich namáčela a pak už jsem jen střídala vrstvy.
Vršek jsem ozdobila kakaem a jahodami. 

Konečně něco, co tomu malému špuntovi jede :-)


Žádné komentáře: