29 března, 2014

100 šťastných dnů - první desítka

Jak už jsem tu zmínila v tomto příspěvku, zapojila jsem se do projektu 100 šťastných dnů.

Jsem ráda, že jsem tak udělala.  Myslela jsem si,že to bude daleko snazší. Zároveň mě překvapilo, že to, že si musím naplánovat něco, co mě skutečně potěší, je vlastně příjemné a osvěžující během každého dne. Někdy dny plynou a i když je člověk prožije hezky v tom spěchu si to vlastně ani neuvědomí. Takhle jsem donucena se zastavit a zamyslet. A raduji se z maličkostí daleko víc. Takže tady mých prvních deset dnů.

Den 1.
Vytiskla jsem dnes spoustu materiálu na tvoření, protože Máru kreaitvní činnost baví. 
A z toho mám velikou radost :-)


Den 2.
Probouzející se zahrada v kombinaci se sluníčkem. Je tu jaro, konečně!



 Den 3.
Dnes chystal večeři muž :-)


Den 4.
Nejhodnější je, když spí  a já mohu v klidu došít dárek


Den 5.
Venku prší a jedna věc je na tom pozitivní, zahrada se krásně zazelená. Abychom si zkrátili odpoledne, pustili jsme se do vytváření her. Nevím, koho to bavilo víc, jestli mě nebo Máru :-))


Den 6.
Odpoledne foukal vítr, ale pravidelně ustával, takže bylo těžké dostat draka nahoru. Už jsem to málem vzdala, když se povedlo. Sice tam byl jen chvíli, ale byl.


Den 7.
Po řádění venku jsme se pustili do řádění (nebo spíš zaneřádění) v kuchyni. Slané sušenky se napoprvé moc nevyvedly. Příště je musíme víc rozválet a dostatečně vypéct. Mára vyjedl jen ty křupavé :-)


Den 8.
Děda konečně vytáhl traktůrek. Vidět to nadšení a radost v těch jeho kukadlech je prostě k nezaplacení :-)



Den 9.
Na tohle jsem se těšila pár dní dopředu. Bylo to super! (koncert Kryštof)



 Den 10.
Celkem neplánovaně strávený pohodový večer ve čtyrech. Večeře, kino, vínko.. ideální pátek :-)




Žádné komentáře: